norizen

Alla inlägg under april 2011

Av Norizen - 14 april 2011 20:56

Tjaoooo bloggen:)

I dag i skolan så fick vi majblommor som vi ska sälja:)

Och pengarna går till behövande barn i sverige:)




Aja,efter skolan var jag med Ida och Anna:)

Vi bakade cupkakes:) Fast när vi skulle ha detdär kladdet så ran det bara av:(


Hehe,kanske lite misslyckat,men muffinsarna vag goda:)


Aja nu måste jag sluta, kram//Nora  

Av Norizen - 12 april 2011 17:34

Tjaoo bloggen:)

Nyss var jag på orkester,hehe när vi skulle ta hissen ner till entren så fick vi lite problem,först råkade vi åka till våning 3 sen 4 och sen 0 eller det stod 0 men vi damptrök på 2:an så vi lyckades tillslut:)

Det var första gången jag var på orkester,men alla var jätte trevliga,och det gick ovanligt bra:)

Snart drar jag till  Saga:)

Min pappa och brorsa ska på nån avslutning så jag åker hem till henne:)


Och när jag och Annie skulle åka till orkestern så fick vi vänta på bussen i en timme(tur att det var varmt ute)


aja vi ses//Nora  

Av Norizen - 12 april 2011 07:23

Tjaooo bloggen:)

I dag ska jag på orkester,jag spelar trumpet:)


Sen har jag gjort illa min tå(Aj) Så jag kan nt gå på fotboll elr gympa idag:(

Aja,snart kommer lite bilder från igår(måste bara ladda in dom i datan först:)



ses//Nora  

Av Norizen - 10 april 2011 14:58

Tjaooo,här kommer bilden som vinnaren önskade:)

   Hoppas du gillade den:)  

Av Norizen - 10 april 2011 08:00

Tjaooo bloggen:)

Nu har jag tävlingens resultat:)


Asså det var lika mellan: www.supeergirl.bloggplatsen.se & www.lovely-girl.bloggplatsen.se      


Och då lottade jag om vem vinnaren var.

Asså ni tycker kanske det var orätvist att jag inte har nån video när jag lottar,men det funkade inte, så jag hade anna på skype kameran och hon så att jag gjorde rättvist.


Och vinnaren är...www.lovely-girl.bloggplatsen.se

GRATTIS TILL DIG!!!


Nu får du väja vad du vill att jag ska rita på datan!!


skriv det bara i kommentarerna:)


ses//Nora  

Av Norizen - 9 april 2011 19:38

Tjaoo bloggen

I dag äre lördag:)

Mamma har åkt utomlands,och jag och pappa och brorsan är kvar här.

Vi ska väll se på körslaget eller nått,jag var med Hella i dag,vi gjorde inget spec:)

Och nu sitter jag här,chattar kollar bdb och lite sånnt:)


Hare gött//Nora  

Av Norizen - 9 april 2011 08:37

Yes snart borde min ziperall komma.

Asså det är en svensk onepiese kan man säja.

För onepiese kommer från Norge.

   Bild som jag ritat:)


ses//Nora  

Av Norizen - 9 april 2011 08:23

God morgon bloggen:)

Jag vaknade för en stund sen och vet ni....ALL SNÖ ÄR BORTA!!

NICE!! Asså det är ju lite snö i dikerna och  så,men där brukar

man inte vara.

Vet inte riktigt vad jag ska jö i dag...det bli väll typ en slappdag antar jag,kenske skulle va med Hella:)

   vårbild:)


kramizzzar//Nora  

Välkomna till min blogg!

Länkning till min fotoblogg!

Presentation


Moshi! Jag heter Nora och är född 1999:3 Jag gillar att fota,hålla på med photoshop och sporta :) och så älskar jag att blogga. Jag älskar komenarer och frågor:3 Ha det bäst/Nora

My new playlist

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av på min blogg?
 Tipps
 Tävlingar
 Mitt liv
 Bilder
 videor
 kompisar
 skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

falling

Muspekare

Large Grey Polka Dot Pointer

Bakrund

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Ovido - Quiz & Flashcards