norizen

Alla inlägg under mars 2011

Av Norizen - 31 mars 2011 20:07

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA,JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅR,JA VISST SKA HON LEVA,JAG VISST SKA HON LEVA,JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅR!!<33



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SAGA!!!

Ville bara gratta dig här på bloggen,hehe vet inte om du

uppskattade att hela 4-5:an sjöng för dig i matsalen i dag,MEN HALLÅ SAGA DU FYLLER JU 11 ÅR!!!!


Som present(här på bloggen) Ger jag dig en länkning på din blogg+en bild som jag har ritat som ska föreställa dig(Den kanske inte blev så bra då men..)aja.

   Fin??<33 Älskarey Saga!!<33

Och här är din blogg<33

http://saagalife.blogg.se/

Jag KRÄVER att ni kollar på den,för att hon fyller år!<33


Grattis kramar//Nora  

Av Norizen - 31 mars 2011 18:59

Tjaooo bloggen:))

I dag var jag med Anna & Alva:))

Vi bakade kokosbollar<33

Och vi skolan var det en matte fri dag!!!! yoooooohoo!!!(NICE!!)

Men vi hade typ svenska hela dagen,fast jag fick veta att det gick jette bra på mitt engelska prov:)) Och sen har vi börjat med nationella provet:/


aja måste sluta nu//Nora  

Av Norizen - 30 mars 2011 18:50

hej bloggen...

I dag....avlivades min ridskole ponny...(cryyyy)!!!


RIP BASILIKA VÄRLDENS BÄSTA PONNY!<3

 

  

ses//ledsna kramar Nora  

Av Norizen - 29 mars 2011 17:45

Tjaooo bloggen<3

Gillar ni min nya disign?

Jag kännde att jag behövde ändra:)

Sorry för att jag inte skrev igår:/

jag hade data förbud:((

Aja jag vet inte hur man gör en såndär länkning så jag får ha det i innläggen ist,OK?


www.ghostnight.bloggplatsen.se

www.saagalife.blogg.se

www.purpleninna.bloggplatsen.se



Kramizar Nora  

Av Norizen - 27 mars 2011 20:00

Hej bloggen:)

Jag och min familj var på fest igår kväll:)

Och så har det varit "earth hours"

Vi släkte ALLA lampor och stängde typ av all el:))

Och då leeeeeekte vi kurra gömma i en timme:)

sen gick vi hem halv 1:))


ses//Nora   

Av Norizen - 27 mars 2011 17:05

Hejjjj här kommer en bild som jag har riat<33

   VILL HAAA!!!<33 Onepiece<33 Men dom kostar juh as mke:((


ses//Nora  

Av Norizen - 27 mars 2011 14:38

Tjaoo bloggen:)

Nu har jag avslutat tävlingen:)

Ehh det var en blogg som kommenterade med tio intressen,men hon hade ingen länkning på sin blogg,så då blir det våan och trean.


1:a Annie : http://ghostnight.bloggplatsen.se/

2:a Saga: http://saagalife.blogg.se/

3:a Karolina: http://purpleninna.bloggplatsen.se/


hehe,det skulle igentligen bara vara ettan,men jag var lite snäll nu:)

GRATTIS TILL ER!!<3


Tävlingskramar//Nora  

Av Norizen - 26 mars 2011 09:00

TJAOOO BLOGGEN!!

I dag ska jag åka skidor!!

Och föresten, i dag är det sista dagen i tävlingen...så passa på!!

Nån som har nån rolig blogg? kommentera!!


ses//Nora  

Välkomna till min blogg!

Länkning till min fotoblogg!

Presentation


Moshi! Jag heter Nora och är född 1999:3 Jag gillar att fota,hålla på med photoshop och sporta :) och så älskar jag att blogga. Jag älskar komenarer och frågor:3 Ha det bäst/Nora

My new playlist

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av på min blogg?
 Tipps
 Tävlingar
 Mitt liv
 Bilder
 videor
 kompisar
 skolan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

falling

Muspekare

Large Grey Polka Dot Pointer

Bakrund

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Ovido - Quiz & Flashcards