norizen

Alla inlägg under april 2011

Av Norizen - 30 april 2011 10:59

Nu äre såhär!



Vinnaren i tävlingen kommer att vinna en header.



2:an kommer att vinna en länkning:)


Bara så att alla vet:)




Av Norizen - 30 april 2011 10:33

Moshi Moshi bloggen:)


I dag är det valborg,men innan vi ska fira med släckten ska jag bara var hemma och ta det lugt:)


Och i morgon avslutas tävlingen:)

Ska bli roligt att få göra en header till vinnaren;)



Ska ta och rita lite,och sen kan jag lägga ut bilden på bloggen:)


Moshi/Nora  

Av Norizen - 29 april 2011 20:57

Moshi Moshi bloggen!


Var nyss ute och spelade brännboll:)

Min lillebror hade ju barnkalas och då ficka han lite brännbolls grejer:)


Sen vet jag inte vad jag ska göra nu.....ska väll var uppe lite till antar jag.


Och jag sitter och lyssnar på "girls generation"  Men låten "oh"


Jag tycker att den är jätte bra. Ni kan hitta den på min ipod längre ner på bloggen:)


Seeu/Nora  

Av Norizen - 29 april 2011 18:33

Moshi bloggen!


var nyss på dans:)


Asså nu kan jag typ dansen,lite mer träning....MEN DET VAR SISTA TRÄNINGEN INNAN UPPVISNINGEN!  


Ja,jag får väll träna med Annie på skolan,men det finns liksom ingen plats där man kan va ifred,så det går förbi folk hela tiden:/


Aja,det är iaf JÄTTE kul att gå på dans stilen disco!     Det borde alla prova!


Och passa på att tävla! (i min blogg asså)


Och för alla er som frågar om jag kan göra en header så är det ju en tävling som pågår på bloggen,och då kan man vinna en header,så jag ger ingen en header än iaf.     Kanske jag kan göra headers till dom som vill sen......KANSKE!


Men om jag gör det så bara så alla vet så gör jag inte bara kawaii...asså du kan välja precis vad du vill,för det finns så mke mer snyggt!!!

Bara så ni vet asså!


Nu vet jag inte vad jag ska skriva....hehe kommer inte på något:/

Och imrn är det valborg,släckten kommet till oss,vi ska väll typ ha middag med dom tror jag:)


Nu är jag jätte tjatig.....men snälla delta i tävlingen,och om du redan har gjort det så kan ni kanske tippsa kompisar?..


Bild på mig och bästa ponnyn ever!!<3


Foto: Saga


Aja,nu ska jag gå ut,tror att jag ska spela lite fotboll:)


Moshi/Nora    

Av Norizen - 29 april 2011 14:33

Moshi Moshi bloggen:)


Jag har nyss bakat cupcakes med Annie:)

Här får ni resultatet:)


   Visst är dom proffsiga!!:)


Aja,nu ska vi nog ta ett litet smakprov:)                                                                                                                                                                                             Moshi/Nora & Annie  






Av Norizen - 29 april 2011 10:00

  HISS             HISS                 HISS


       HISS                    HISS

                   HISS


   yes!    I går var min statestik på 19!


Kanske pågrund av min nya design:)


Moshi/Nora  

Av Norizen - 29 april 2011 09:48


outfitt          outfitt            outfitt


        outfitt           outfitt

                  outfitt 


 

rosa linne: jc

svart linne: jc

Läggings byxor som inte synns: lager 70


outfitt kramar Nora  

Av Norizen - 29 april 2011 08:00

Moshi Moshi!<3


Jag vaknade av att Anna råkade skicka ett sms...... då gick jag upp,det 

är iaf fint väder idag:)


Jag ska va med Annie idag,vi skulle ha hjälp till på min lillebrors kalas 

men då skulle vi på dans.     Jag kan inte alla steg och vi har uppvisning nästa vecka:/       Ja,det känns som jag kommer skämma ut mig totalt!   




Aja,delta gärna i tävlingen lite längre ner på bloggen:)

Men du kan kommentera att du är med här också... skriv bara


" Jag är med"   


Namn:


blogg:


Aja nu ska jag äta frukost:)


Moshi Moshi/Nora  

Välkomna till min blogg!

Länkning till min fotoblogg!

Presentation


Moshi! Jag heter Nora och är född 1999:3 Jag gillar att fota,hålla på med photoshop och sporta :) och så älskar jag att blogga. Jag älskar komenarer och frågor:3 Ha det bäst/Nora

My new playlist

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av på min blogg?
 Tipps
 Tävlingar
 Mitt liv
 Bilder
 videor
 kompisar
 skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

falling

Muspekare

Large Grey Polka Dot Pointer

Bakrund

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Ovido - Quiz & Flashcards