norizen

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Norizen - 28 april 2011 21:19


                               SÖTIS                   SÖTIS                   SÖTIS


           SÖTIS                     SÖTIS                    SÖTIS                   SÖTIS


                      SÖTIS                       SÖTIS                    SÖTIS


   dagens sötis är min kanin Molly:)

Av Norizen - 28 april 2011 21:06

GOD NATT ALLA SÖTA LÄSARE!:)  

Av Norizen - 28 april 2011 19:55

Moshi bloggen!


Jag har ändrat i tävlingen.


Vinnaren kommer att vinna ...... en header!  Vinnaren får bestemma hur den ska se ut och jag gör den:)


Moshi/nora  

Av Norizen - 28 april 2011 18:39

Moshi Moshi bloggen:)


Sitter här med syrran(Anna)  Och har fixat en kawaii design till henne:)

Hehe jag e lite beroende av det och sen kommer syrran bah- JAG ÄLSKAR KAWAII!!


Och då gjorde jag en kawaii design till henne,typ muspekare,i pod, header,bakrund:)


Här är hennes blogg:   www.supeergirl.bloggplatsen.se


Moshi Moshi /Nora & Anna  

Av Norizen - 28 april 2011 17:12

Här kommer en video om hur man gör en i pod i menyn:)



   Hoppas att den var till hjälp:)

Av Norizen - 28 april 2011 15:14

Moshi Moshi bloggen:)


vad tycker ni om min nya lilla kawaii design?

Jag tyckete inte att det gamla passade till min nya header så jag gjorde om allt helt:)


Lite nya muspekare och såntdär regn i menyn:))


Och passa på att tävla i det innlägget nedanför:)


För man vinner en länkning i en vecka:)


Moshi/nora  

Av Norizen - 28 april 2011 10:36

Tjaoo bloggen!


Nu tängte jag ha en liten tävling här på bloggen:)



Du ska kommentera " Jag är med "  i kommentarerna.


Och sen ska du skriva din bloggadress.(i samma kommetar!)  Och ditt förnamn eller smeknamn.


Och sen behöver du inte göra NÅGONTING mer!

För sen så lottar jag ut vinnaren(denhär gången med en video)


Så bara kommentera :   jag är med, ditt förnamn,och din bloggadress.


Så lottar jag rättvist i en video:)


Regler: DU MÅSTE HA BLOGG!


OBS: Tävlingen avslutas 1 maj.


Tävlings kramar Nora  


P.S  Man vinner en header som jag gör!


Välkomna till min blogg!

Länkning till min fotoblogg!

Presentation


Moshi! Jag heter Nora och är född 1999:3 Jag gillar att fota,hålla på med photoshop och sporta :) och så älskar jag att blogga. Jag älskar komenarer och frågor:3 Ha det bäst/Nora

My new playlist

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av på min blogg?
 Tipps
 Tävlingar
 Mitt liv
 Bilder
 videor
 kompisar
 skolan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

falling

Muspekare

Large Grey Polka Dot Pointer

Bakrund

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Ovido - Quiz & Flashcards