norizen

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Norizen - 5 juni 2011 13:39

Har du en blogg?

Men ni vill ha en speciell, rolig,dyster ja spelar roll.

Då är detta ett inlägg för er!


Gå in på www.glitter-graphics.com


Gå in på bakrunder(kanske står på engelska?)

Sen är det bra och bläddra,det finns typ flera tusen sidor!


När du gar valt en är det bara att trycka på den,sen är det bara att trycka på en röd ruta nedanför där det står: Click here for myspace code! Sen kopierar du koden som kommer fram. Gå in på menyavdelningar och sen skapa menyavdelning,sen html kod och klistra in,sen är det bara att trycka på "Spara" 


KLART!

 

Av Norizen - 5 juni 2011 13:28

Såhär kan du få rullande text i menyn :)


1.Kopiera denna kod: <marquee>Skriv det du vill här</marquee>

2. Där det står : Skriv det du vill här,Ska du skriva vad du vill, te.x välkommen till min blogg.


3. Gå sedan in på menyavdelningar och sen skapa menyavdelning.

Sen html kod och klistra in.


Sen är det bara att spara avdelningen!


KLART!

Kopiera inte utan tillstånd !

Fattade ni? Fråga annars:)

 

Av Norizen - 5 juni 2011 13:06

  Bilden gjorde jag nyss :)


Bra beatleslåtar...

1. Help

2. Here comes the sun

3. We can work it out

4. Eghit daye a week

5. yesterday


 

Välkomna till min blogg!

Länkning till min fotoblogg!

Presentation


Moshi! Jag heter Nora och är född 1999:3 Jag gillar att fota,hålla på med photoshop och sporta :) och så älskar jag att blogga. Jag älskar komenarer och frågor:3 Ha det bäst/Nora

My new playlist

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av på min blogg?
 Tipps
 Tävlingar
 Mitt liv
 Bilder
 videor
 kompisar
 skolan

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

falling

Muspekare

Large Grey Polka Dot Pointer

Bakrund

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Ovido - Quiz & Flashcards