norizen

Alla inlägg under mars 2011

Av Norizen - 25 mars 2011 20:51

Tjaoo bloggen<3

I morse när jag vaknade så hade vi inget vatten:((

Så vi fick åka ner till byn och hämta vatten i ensåndär stor tank:/

Och sen när vi kom till skolan kunde man inte gå på toa:((

Och det skulle igentligen blivigt soppa i skolan,men då behövde dom vatten, så vi fick hamburgare istället:)) (gilla)  Men sen fixade dom det:))

Och sen gick jag och Annie hem till mig efter skolan,och då kom Elina och Hella och...ja dom typ...tog massa kvistar på fönsteret. Och då va dom med mig och Annie:)) Sen så åkte jag och Annie på dans:)) (gillaaaaaa)

Och sen hade mamma och min lillebror åkt och shoppat lile så jag fick: Ett par svarta leggings,en highschool tröja,ett svart linne,en svart tröja,örhängen,och fingervantar:))


Nä nu ska jag titta på lets dance(stavning,opps) sen ska man väll sova:)


ses//Nora  

Av Norizen - 25 mars 2011 07:20

Tjaoooo bloggen!<3

Jag ville bara påminna er om att tävlingen avslutas nu på söndag<3

För er som inte har deltagigt en så kan jag ta reglerna<3

Nämn MINST en av MINA hobbys,den som har kommenterat med mäst hobbys vinner en länkning i en hel vecka.

p.s kommentera med era svar till tävlingen i kommentarerna<3


lycka till :)


Ja det var reglerna, nä nu ska jag snart åka till skolan.


ses//Nora  


Av Norizen - 24 mars 2011 18:19

Tjaooo bloggen!!<3

I dag var jag med bästa bästisen Saga<33

Vi cyklade för på hennes gata har snön förvunnit helt!!

Och i dag kunde jag använda min skinn jacka:) det gillas!

Sen hade vi som spelar instrument på skolan en konsert på skolan<3

Sen drog jag och Annie på lunch konsert efter!<3

Gud vad kul vi hade asså!!

Sen har jag stickat färdigt min ena handledsvärmare:)


ses//Nora      

Av Norizen - 23 mars 2011 18:55

tjaoooo bloggen!

I dag har jag redovisat om "Japan":)

Lite nervös var man väll:/ Men det gick faktiskt ganska bra:)

Sen åkte man hem till bästisen saga och red med Saga och Saga<33

Jag red Biskis(Bisquaia) Världens härligaste galopp:)

Sen gick vi ner till sjön där det fortfarande är lite is...så vi blev lite,hehe MYCKET blöta!:))


ses//nora  

Av Norizen - 22 mars 2011 16:44

Tjaooo bloggen

Nu är jag med linnea

Sen har vi vell inte gjort så mke.


snart ska jag på fotboll,det gillas stort<3


ses//Nora & Linnea  

Av Norizen - 22 mars 2011 06:56

God morgon bloggen!

Jag vaknade klockan kvart över 6(OVANLIGT)

Sen stickade jag lite<3

Och i dag har vi kulturval:) Jag har teater;)


ses//Nora  

Av Norizen - 21 mars 2011 20:24

Tjaoooo bloggen!!

Jag håller på att sticka handleds värmare,dom är rosa:)

Sen var det väll inget mer.


ses//Nora  

Av Norizen - 21 mars 2011 16:21

Hejjjj alla bloggare<3

Är med Ebba nuuuu<3

Vi gick hem från skolan så vi kom hem ganska sent:/

Sen gjorde vi smothie,gott:)

Snart ska vi vell kanske gå ut till kaninerna.

Snälla delta i min tävling!!!!<33

DU kan ju vinna en länkning!!


kram//Nora & Ebba   

Välkomna till min blogg!

Länkning till min fotoblogg!

Presentation


Moshi! Jag heter Nora och är född 1999:3 Jag gillar att fota,hålla på med photoshop och sporta :) och så älskar jag att blogga. Jag älskar komenarer och frågor:3 Ha det bäst/Nora

My new playlist

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av på min blogg?
 Tipps
 Tävlingar
 Mitt liv
 Bilder
 videor
 kompisar
 skolan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

falling

Muspekare

Large Grey Polka Dot Pointer

Bakrund

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Ovido - Quiz & Flashcards